Moravskoslezská národní výstava psů Brno - 27.9.2014

29.09.2014 23:35

Celý týden byl náročný. V pátek, když jsem se chystala na výstavu do Brna se mi nikam nechtělo. Niňu jsem vykoupala, nabalila jsem věci na výstavu a šla spát. Ráno jsem vyrážela v sedm hodin směr Brno. Věděla jsem, že budu v Brně do večera a přála jsem si mít ten den rychle za sebou. Na výstavě jsme čekali dlouho, než šli jorkšíři na řadu. Na výstavu byl hlášený i pejsek z našeho odchovu Angelo Silver Snowflake (Timmy). Pro Timmyho to bylo dlouhé, je ještě malý a je živel, tak se tam chuděra nudil. V kruhu se předvedl krásně a tak dostal od paní rozhodčí známku Velmi nadějný 1 a krásný posudek. Paničky spěchaly a tak jsem se s Timmym rozloučila a nervozně doupravovala Niňu. Ninuška měla svůj den a šlapala krásně, vůbec jí nevadilo, že je výstava na trávě. Paní rozhodčí prováděla i důkladnou kontrolu a sledovala chůzi. Niňa dostala ve třídě otevřené známku Výborná 1, CAC (čekatelství na titul Český šampion). Pak Niňa nastoupila s další fenkou z mezitřídy o titul Národní vítěz. Znovu paní rozhodčí důkladně prohlížela a pozorovala chůzi a k mému údivu mi podávala ruku s tím, že Ninušce uděluje titul Národní vítěz. Jako poslední se šlo o vítěze plemene, kde s Niňou nastoupil pejsek ze třídy mladých za nejlepšího mladého a pak pes Národní vítěz. Ninuška znovu šlapala jak kdyby jí to tam patřilo a paní rozhodčí mi znovu podává ruku a Ninuška dostala BOB (Vítěz plemene). S Niňou jsem měla tu čest i nastoupit do záverečného kruhu s ostatními představiteli III. FCI skupiny. Po výstavě jsem Ninušku vezla ke kamarádce na hlídání a já ještě zařídila co jsme potřebovala. Domů jsem s Niňou přijela v noci a usínaly jsme obě spokojené.