Mezinárodní výstava psů Praha 2.11.2014

05.11.2014 23:44

V neděli jsem jela s Ninuškou na Mezinárodní výstavu psů do Prahy. Byla to naše poslední výstava letos. Věděla jsem, že budeme ten den v nejpočetnější třídě, kde bude 6 fenek, tak jsem tam jela spíše na výlet. Čas utíkal rychle a přišla chvíle, kdy jsem měla nastoupit s Niňou do kruhu spolu se 4 fenkama (jedna fenečka nenastoupila, tak nás bylo nakonec 5). Posuzovala paní rozhodčí Naděžda Puchálková a byla velice pečlivá. Po velkém rozhodování, důkladné prohlídce na stole a chůzi v kruhu, začala paní rozhodčí rozdávat čísla s pořadím. Když jako poslední postavila jedničku před Ninušku, tak jsem byla šťastná jak blecha!!! Ninuška dostala krásný posudek a známku výborná 1 s titulem CAC. Povedlo se nám získat dvě výstavy po sobě titul CAC a tak je Ninuška v polovině čekatele na Českého šampiona. Potřebovala by ještě získat další dva CAC, jeden z mezinárodní a jeden z národní nebo klubové výstavy. Tak nám prosím držtě pěstičky pro štěstí, ať se v příští výstavní sezóně můžeme radovat z šampiona!!! :)